Szukaj na tym blogu

wtorek, 13 października 2015

Niedziela Dla Włosów ( 40 ) : równowaga Proteiny - Humekanty - Emolienty + konkursowa prywata

W niedzielę nie miałam dużo czasu dla włosów, ale i tak postarałam się o bardzo treściwe i odżywcze SPA dla moich włosów :)
Postawiłam na proteiny, humekanty i emolienty , nałożone produktami jeden po drugim. Jako że włosy domagały się już protein, musiałam im zafundować je wraz z emolientami i humekantami, żeby nic się złego nie stało ( dmucham na zimne :) ) .


Ostatnio moje włosy nieco przyklapły, wywnioskowałam, że brak im protein . Po ostatnich doświadczeniach z proteinami boję się ich panicznie. Jedyne co mogłam w tej sytuacji zrobić, aby wprowadzić nieco protein do pielęgnacji to zrobić to w obecności humekantów i emolientów.

Oto jak wyglądała moja pielęgnacja w niedzielę: 

- rano na 20 min naolejowałam włosy olejkiem Amla
- zemulgowałam olej maską Farcon Seri Natural Line z olejkiem arganowym
- umyłam włosy szamponem Barwa pokrzywowa
- nałożyłam odżywkę Syoss Professional restore 3 w 1( zawiera hydrolizowaną keratynę wysoko w składzie), na 5 min, po ich upływie zmyłam ją
-  nałożyłam maskę Kallos Omega z olejkiem makadamia wzbogaconą o 5 kropel gliceryny.  Nałożyłam ją metodą wprasowania, podzieliłam włosy na pół, w każdą połowę wprasowywałam ją 20 razy.  Następnie trzymałam na głowie 30 min pod czepkiem.
- ostatnie płukanie wykonałam zimną wodą
- osuszyłam włosy ręcznikiem bawełnianym
- nałożyłam kropelkę odżywki lnianej Farmony bez spłukiwania w celu zabezpieczenia włosów
- wysuszyłam włosy suszarką - średnim nawiewem  i okrągłą szczotką.
- na koniec wtarłam kroplę serum Marion 7 efektów w końcówki włosów

Efekt był bardzo zadowalający .
Włosy były sypkie, miękkie, błyszczące

byłam wieczorem na basenie , po wysuszeniu włosów efekt nadal się utrzymywał.
Na następny dzień, do końca dnia włosy wyglądały nadal na świeże :)





A teraz trochę prywaty i prośba : 
wystawiłam swoje zdjęcie włosowe do konkursu Radical. Jeśli możecie oddać na nie głos będę wdzięczna :) Będzie mi miło :)
link do konkursowego zdjęcia:
https://apps.facebook.com/click_contest/?fanpage=5503&photoid=59216&lang=pl
moje włosy to Laura Kotka
trzeba kliknąć w przycisk Głosuj, a nie "lubię to" - ten nie zadziała





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz