Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Podsumowanie miesiąca: Marzec 2015 + plan na kolejny miesiąc akcji Zapuśćmy się na wiosnę.

Dawno nie było podsumowania. Od grudnia dokładnie tak samo pielęgnowałam włosy :) Nie chciałam co miesiąc pisać tego samego.
Dopiero w marcu conieco zmieniłam w pielęgnacji.


Pielęgnacja w marcu: 

mycie: OMO lub MO
O - odżywka bez silikonów do spłukania oleju z nocy, gdy jeszcze olejowałam
M - mycie szamponem
O - odżywka lub maska z półproduktami

szampony:
1 raz w tyg :  Isana Med przeciwłupieżowa
3 razy w tyg : Joanna Naturia z brzozą
3 razy w tyg : Alterra z granatem lub Alterra z migdałami i olejkiem jojoba

odżywki d/s w drugim O:
 Alterra z granatem, Garnier Ultra Doux z avocado z kilkoma kroplami na zmianę: keratyna z elastyną lub mleczko pszczele z gliceryną.

 odżywki b/s : lniana Farmony

wcierki: Jantar

oleje: olej lniany gdy jeszcze olejowałam

płukanki: zimna woda

wewnątrz: siemie lniane parzone

końcówki: zabezpieczałam jedynie odżywką b/s lnianą Farmony

dodatkowo: w maskach niedzielnych: spirulina, mleczko pszczele w glicerynie, odżywka Isana Professional Effective-Kur Oil Care, drożdże babuni.













stylizacja: 
do połowy miesiąca suszyłam na szczotkę, w drugiej połowie marca postanowiłam wrócić do fal. Używałam do ich wydobywania żelu All About Shine.


Podsumowanie:
w tym miesiącu zrezygnowałam z olejowania, ponieważ okazało się, że oleje, których do tej pory używałam prostowały mi włosy i zamiast fal miałam strąki :)
Teraz mam ładne fale, które jeszcze muszę dopracować. Na razie cieszę się z tego, że tworzą się naprawdę ładne pozwijane falki, wg mnie 2B, a nawet 2C .
Włosy są miękkie, błyszczące, końcówki nie są rozdwojone.
Nadal jednak walczę z nadmiernym wysuszeniem włosów oraz z ich wypadaniem wiosennym :)

przyrost : 1,5 cm



AKCJA ZAPUŚĆMY SIĘ NA WIOSNĘ - PLAN NA KWIECIEŃ

w kwietniu mam nadzieję na 2 cm, które uzyskałam w lutym. Dlatego wracam do wcierania Daktarinem , będę też łykała po 4 tabletki CP . CP ma za zadanie zahamować wypadanie włosów i przyspieszyć ich wzrost.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz