Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 16 marca 2015

Niedziela Dla Włosów ( 30 ): Alterra z granatem z dodatkiem mleczka pszczelego

W niedzielę nic wielkiego z włosami nie robiłam. Jedynie zawinęłam w małe slimaczki dla wypróbowania jak złapie skręt :) i zamiast skrętu złapał się puch :)  reanimowałam później skręt ( miałam na to 15 minut, wychodziłam, nawet wyszło, ale myślę, że to nie jest warte opisania jako NDW.
Dlatego opisze moje poczynania dzisiejsze, poranne.
Takiej kombinacji jeszcze nie robiłam.




Rano jak zwykl;e umyłam głowę metodą OMO. Jako pierwsze O uzyłam maski Serical Al Latte, żeby zmyć olej z nocnego olejowania.
Następnie włosy i skalp umyłam łagodnym szamponem Alterra Mandel & Jojoba. Bardzo lubię ten szampon za zapach i delikatność ( w dotyku jest bardzo delikatny ).
Jako drugie O użyłam nawilżającej odzywki Alterra do włosów suchych i zniszczonych z granatem i aloesem. Dodałam do niej 6 kropli mleczka pszczelego. Odżywkę wprasowałam we włosy moją ulubioną ostatnio metodą ( KLIK ) .
Po wysuszeniu ręcznikiem i suszarką wgniotłam w końce trochę żelu sklepowego All About Shine () Tesco, który jest rewelacyjny do ugniatania ) i troszkę je pogniotłam ( troszkę bo brakło mi juz czasu na lepsze ugniatanie ) .

EFEKT
Po wyschnięciu loki były bardzo dociążone, skręcone ładnie, niestety po upływie dnia coraz bardziej skręt znikał aż zostało to co na zdjęciach poniżej :)
Niemniej jestem bardzo zadowolona, włosy sa bardzo miękkie, bardzo błyszczące, swietnie nawilżone :)


zdjęcia robiłam w pracy, w łazience :) dlatego są jakby za mgłą, powodem jest lustro...

dopiero na tym zdjęciu widać, że błyszczą :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz