Szukaj na tym blogu

środa, 5 listopada 2014

Niedziela Dla Włosów (14) : regeneracja

Ostatnia NDW nic moim włosom nie wniosła :) Może dlatego, że była 13... ;)
Ale gdybym w to wierzyła tobym nie miała czarnego kota...
Kota czarnego mam ... więc był to zwykły zbieg okoliczności :))))

W ten weekend postawiłam na włosy :)



Moje włosy są wysuszone ostatnio, więc pomyślałam, że najpierw je nawilżę, następnie muszę je już ufarbować, a następnie zregenerować.

Zaczęłam w sobotę. 
Najpierw oczyściłam włosy i skórę głowy peelingiem cukrowym:
4 łyżki cukru
2 łyżki szamponu BARWA
( uwielbiam ten peeling )

Następnie nałożyłam domową maskę nawilżającą z płatków owsianych:
1/3 szklanki płatków owsianych
1/3 szklanki wody
1 łyżka oliwy z oliwek
1 łyżkamiodu
3 łyżki maski Kallos
pod czepek i pod mój nowy wymyślony turban ( o tym będzie osobny post ) , na 30 min.
Płatki należy dobrze zblendować, ja tego nie zrobiłam dobrze, bo wzięłam płaską miskę i mi się nie udało :) Zmycie maski musiałam wspomóc szamponem :) ale się udało . Następnie nałożyłam odżywkę b/s Farmona lniana.
Następnie włosy ugniotłam na żel do samodzielnego wyschnięcia.

Tutaj włoski po ugniataniu:


W niedzielę:
rano włosów nie myłam. Na nieumyte nałożyłam farbę ( Joanna Naturia , Czarny Bez ) ,  na 40 minut.
Po całkowitym jej zmyciu umyłam włosy szamponem Schauma i nałożyłam maskę regenerującą :
1 żółtko
łyżka oliwy z oliwek
łyżeczka octu jabłkowego
3 łyżeczki maski Kallos
Na godzinę, pod czepek i turban .
Maskę zmyłam wodą i nałożyłam odżywkę b/s Farmona lniana.
Tym razem włosy wysuszyłam na szczotkę suszarką z  zimnym nawiewem :)

Tutaj jest zdjęcie po suszeniu na szczotkę:



Wnioski:
Po masce nawilżającej włoski były miękkie i gładkie i mięsiste, ale nie zauważyłam nic więcej.
Po farbowaniu i masce regeracyjnej włosy były miękkie, śliskie, nawilżone. Było dobrze choć bez efektu wow.

Te maski były już kiedyś przeze mnie używane. I wtedy się zachwycałam wynikami. Był efekt wow :) Teraz , tak myślę, z czasem, moje wymagania co do masek są większe i mimo, że efekt jest podobny już nie jest to dla mnie wow. Teraz szukam czegoś więcej.

Chyba lepiej wyglądają po ugniataniu :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz