Szukaj na tym blogu

sobota, 6 września 2014

sobotnia POLECAJKA (1)

Pomyślałam, że na moim blogu powinno znaleźć się też coś nie związanego z włosami, co lubię robić i czym chciałabym się podzielić, polecane blogi urodowe, książki, sklepy, przepisy i to co mi wpadnie do głowy godnego polecenia. Taka sobotnia odskocznia.
Do tego rodzaju serii wpisów zainspirował mnie jeden z blogów, niestety nie pamiętam czyj to blog :(
Dzisiaj chciałam polecić ... genialnego makijażystę...





... Hagai Avdar
Robi piękne makijaże. Mam na tym punkcie lekkiego bzika. Codziennie spędzam dużo czasu nad makijażem, dlatego, że to lubię, odpręża mnie malowanie twarzy. Nie tylko swojej, ale tez i cudzej :)
Na You Tube można zobaczyć jak Hagai Avdar robi makijaże.
Wg mnie to bardzo utalentowany artysta.
Oczywiście, nie są to makijaże codziennego użytku, ale po pewnych modyfikacjach  wykorzystując własną inwencję twórczą, można przekształcić je na fajny makijaż dzienny.
Uwielbiam patrzeć na te makijaże :)

Mam jeszcze 1 miejsce, gdzie podpatruję makijaże :) To blog AlinaRose.pl  . Alina pokazuje w sposób bardzo przystępny jak zrobić makijaż, na jej blogu można znaleźć kilka naprawdę fajnych trików makijażowych.



.


2 komentarze: