Szukaj na tym blogu

niedziela, 27 lipca 2014

Niedziela dla Włosów (1) : maseczka nawilżająca z płatków owsianych

Niedziela dla włosów: maseczka z płatków owsianych

 

Postanowiłam dzisiaj niedzielę zacząć od moich włosów. Zawsze cierpią one na niedobór czasu mojego dla nich w weekend, ponieważ zabieram się za nie dopiero późnym wieczorem i jestem zbyt zmęczona, aby poświęcić im więcej uwagi.
Dzisiaj było inaczej :) Poświęciłam im cały ranek i południe. 

Dzisiaj postawiłam na nawilżenie jako, że moja intensywna pielęgnacja w tej chwili polega na ich nawilżaniu i dzięki temu doprowadzeniu do stanu normalnego wyglądu ( z głębiokiego suszu ;)  :)

Dziś zastosowałam maseczkę z płatków owsianych. 




Przepis wzięłam z bloga Anwen :) 

Oto co zmieszałam : 

1/3 szklanki płatków owsianych górskich  ( miałam, ponieważ codziennie rano je jem :) ) 
1/3 szklanki wody przegotowanej
1 łyżka miodu
1 łyżeczka olejku kokosowego ( ten olejek bardzo dobrze działa na moje włosy )
1 łyżkę odżywki nawilżającej Isana

zmieszałam wszystko blenderem, inaczej zostałyby grudki , a przecież ma być w miarę jednolita masa.
I nałożyłam na włosy. 
Nie powiem, ciężko było, ponieważ jest to dość płynna konsystencja. Ale pokryłam 
całe włosy. Wydaje mi się, że jakbym dodała więcej odżywki byłaby lepsza konsystencja. 
Bardzo dużo mi zostało, mam dość krótkie włosy, trochę za ramiona, więc ilość zrobiona wg powyższego przepisu powinna spokojnie starczyć na długie włosy.

Zawinęłam w folię, podgrzałam i trzymałam godzinę. 

Po spłukaniu, a spłukiwało się dobrze i szybko, umyłam włosy szamponem BD, nałożyłam odżywkę nawilżającą d/s, zrobiłam płukankę zimną wodą, podsuszyłam lekko włosy głową w dół i dalej dałam im wyschnąć naturalnie. 

Efekt: 
rewelacyjny.
Moje włosy były i są jeszcze bardzo zniszczone, wysuszone. I cały czas pragną nawilżania.
Dosuszając je do tej pory naturalnie absolutnie nie mogłam się pokazać ludziom :) Były nie do użycia, oklapnięte, końcówki każda w inna stronę , proste, sterczące druty, nie da się nawet tego opisać. 
Dzisiaj końcówki są ładnie wywinięte. Na zdjęciu widać, że się lekko skręcają. Nie są spuszone, są zdyscyplinowane , gładkie i sypkie i nie są przyklapnięte.
To jest efekt nawilżenia. Yupppi!!!!
I od biedy mogę w takich włosach wyjść :) Od biedy, ponieważ jeszcze im daleko do normalności nie mówiąc o doskonałości :) 

podsumowując: 
po  zastosowaniu maseczki na włosy z płatków owsianych włosy są: 
- bardzo nawilżone
- sypkie
- zdyscyplinowane
- gładkie i lśniące
- wydaje się, że jest ich więcej 
- nie są przyklapnięte
- nie puszą się

Moje włosy po nawilżającej maseczce z płatków owsianych






skręt po nawilżaniu maseczką nawilżającą z płatków owsianych




skręt po nawilżaniu maseczką nawilżającą z płatków owsianych





Tak właściwie, wydaje mi się, po dotychczasowej pielęgnacji, że mam włosy falowane, wychodzi na nich ledwo ledwo i jeszcze nie zawsze lekki skręt :) 
Zawsze myślałam, że są proste. 
Zobaczymy co dalej z nich się ujawni :)

jestem bardzo zadowolona,maseczkę polecam !!!



 

4 komentarze:

  1. Skoro tak zachwalasz będę musiała spróbować, bo mam nadmiar płatków owsianych w domu. Muszę tylko zamienić olej kokosowy na jakiś inny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. olej trzeba sobie dobrać, na moje włosy olejek kokosowy bardzo dobrze działa. Maseczka jest naprawdę super, bardzo nawilża, szczerze polecam, choćby tylko na spróbowanie :)

      Usuń
  2. Jak pieknie blyszcza, super, ze eksperyment sie powiodl :) Musze wyprobowac ten przepis ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) myślę, że warto wypróbować :) włosy mi się skręciły po niej :)

      Usuń