Szukaj na tym blogu

piątek, 27 czerwca 2014

Najlepsza płukanka na błyszczące włosy

Najlepsza płukanka na błyszczące włosy ! Moje najlepsze odkrycie !






Najlepszą płukanką do włosów, aby były błyszczące jest lodowata woda. 

Tak ! LODOWATA woda.
żadne inne płukanki, które do tej pory zastosowałam nie sprawdziły się. Włosy miałam przyklapnięte i wcale nie błyszczące.
Dopóki nie odkryłam tego bardzo prostego i taniego sposobu :)

Po każdym myciu płuczę włosy lodowatą wodą aż do momentu kiedy są całkowicie wszystkie zimne. Wychodzi ok 2-3 minuty.
Ja płuczę włosy pod zimnym prysznicem ( ale tylko włosy i skórę głowy, nie mnie całą ) . Na moczenie skóry głowy lodowatą wodą trzeba uważać , żeby sobie nie przeziębić zatok. Mnie się nic nie dzieje, a płuczę już tak 2 miesiące codziennie . Można płukać same włosy.
Można nalać sobie też wody zimnej do miski i w taki sposób płukać włosy.

Po tej płukance włosy są BARDZO błyszczące i sypkie, zimna woda zamyka łuski włosa przez co włos staje się gładki i śliski. Dobrze się układają i pięknie wyglądają. Poza tym ta płukanka jest doskonała dla przetłuszczających się włosów. Zimna woda spowalnia działanie gruczołów łojowych, tym sposobem włosy się mniej przetłuszczają.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz