Szukaj na tym blogu

niedziela, 22 czerwca 2014

Nafta kosmetyczna



Poszukując czegoś na moje słabe i zniszczone włosy natknęłam się na informacje o nafcie kosmetycznej.
Ten kosmetyk wszechczasów jest idealny do przetłuszczających się włosów, wzmacnia je, nabłyszcza, pielęgnuje.


Nafta Kosmetyczna znana była jeszcze naszym prababkom i babkom jako środek pielęgnacyjny do włosów ! Używały jej nasze mamy !
W tej chwili nafta zawiera dodatki, które ją uszlachetniły. Dzięki czemu nafta ma wspaniałe właściwości poprawiające kondycję włosów przetłuszczających się, słabych i wypadających
Nafta kosmetyczna zawiera : witaminę A + E ( tą lubię najbardziej ) lub czarną rzodkiew lub pokrzywę.
Nafta poprawia ukrwienie cebulek, zapobiega wypadaniu włosów, zapobiega ich rozdwajaniu, nadaje połysk.

Nafta zadziałała już po 1 zastosowaniu :)

Nakładam ją na 2 sposoby : 
1 - 20 minut przed myciem wcieram w skórę głowy i we włosy. Następnie normalnie myję włosy łagodnym szamponem ( np BabyDream )
Aby nie przesuszyć włosów ten zabieg wykonuję 2-3 razy w tygodniu.

2 - kilka kropel  nafty dolewam do maseczki na włosy : odżywka, olejek kokosowy, olejek rycynowy , nafta
lub : drożdże, odżywka, olejek rycynowy, nafta
Tego sposobu używam raz na tydzień.

Po tych zabiegach włosy mam rozsypujące się, błyszczące, nie puszą się, mniej wypadają, wydają się mocniejsze.

Problemem może być zapach nafty. Mnie on nie przeszkadza, po myciu nie utrzymuje się na włosach :)

Jestem bardzo mile zaskoczona. Nie spodziewałam się takich efektów.
Ja mam włosy przetłuszczające się, nafta ma właściwości wysuszające, więc jest idealna dla mnie. Poza tym farbuję włosy przez co są zniszczone, nafta je wzmacnia !

Polecam z czystym sumieniem każdemu, kto ma problemy z przetłuszczającymi się włosami, osłabionymi farbowaniem.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz